söndag 7 april 2013

Min första korsett väska!

God morgon!

Nu har jag äntligen fått färdig min första korsett väska.
Man kan köpa mönstret men jag testade att göra ett eget, eftersom jag inte ville köpa det.
(plus är utan arbete för tillfället och då har man ju ännu mindre pengar).
Här är mina mallar:

Och så här blev väskan:

Har använt papper från Dovecraft Tea party.
Bandet/spetsen kommer från en scrapklubb (har jag för mig.).
Rosen har jag gjort själv, hur jag skulle göra denna hittade jag på youtube.(sök på sreechinnu2007, "paper roses")
Har chalkat den och sprejat med glimmermist på den.

Baksidan:


Bandet här baktill finns på Panduro.

Ha en underbar dag allihopa!!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Såg din korsett bag du gjort, skulle vilja testa. Finns det ngn chans att få ta del av din mall?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det var länge sedan jag gjorde denna, ska se var jag har mallen!!

      Radera