tisdag 8 februari 2011

Seg tisdag....

God kväll!!!

Dagen har varit seg. Trots att man tog tag i lite av arbetet så stod tiden still.
Men mot alla odds så så blev klockan 15 och dags för eftermiddagskaffe på jobbet.
Efter kaffet så var min arbetsdag slut. 
Hade en tid bokad hos Axelssons för att få en behandling. Trodde och fick för mig det inte var massage, för sådant ville jag inte prova.
Men de visade sig att det var det, men nu efteråt ångrar jag  mig inte att jag gick dit.
Det gjorde jätte ont när hon tryckte på vissa punkter i nacken och ryggen, men även skönt så jag höll på att somna ett par gånger. Hihi
Hade tänkt sätta mig vid mitt scrappingbord och göra kort efter middagen nu i kväll, men var för trött så de blev tvn och datorn istället.




 

1 kommentar:

  1. Javisst var det en seg dag idag.
    Det va väl det jag sa att det är sååååå skönt med massage

    SvaraRadera